Min_Eleanor

:) Welcome to my blog

Min_Eleanor

:) Welcome to my blog

Min_Eleanor

های گایز اینجا یه وبلاگ هست که از بی تی اس فعالیت میکنه ( موزیک ویدیو، دنس پرکتیس، ران و برنامه هاشون رو میزارم )پیج پینترست هم دارم و کلی ادیت میزارم و ایدیم UarmyDaechwitaEdit

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

شخصیت RM and V : تیپ (ENFP)

وقتی RM برای اولین بار که در این آزمون شرکت کرد، تیپ شخصیتی او،‌ INFP (تسهیل کننده) بود اما وقتی پس از مدتی دوباره شرکت کرد، تیپ شخصیتی او، مانند V، ENFP (مبارز) بود. اما از بسیاری جهات، تیپ های شخصیتی INFP وENFP دو روی یک سکه هستند!

 

 

افراد INFP، با ویژگی های شخصیتی درونگرا، شهودی، احساساتی و آینده نگر تعریف می شود. آنها افرادی ساکت، همدل و خلاق با تخیلاتی زنده و کنجکاوی عمیق نسبت به ذات انسان هستند. می توان گفت RM و V با دیگران با صمیمیت برخورد می کنند و مایلند تا دیگران را خوشحال کنند. این افراد به سرعت با دیگران سازگار می شوند و از دیگران حمایت می کنند. همچینی برای این افراد تایید دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

شخصیت Jin and Suga : تیپ (INTP)

فقط 3٪افراد INTP (فقط 3٪افراد INTP (منطق گرا) هستند و جین و شوگا دو نفر از آنها هستند. شوگا مانند RM در ابتدا INFP بود، اما نتایج اوایل سال جاری تغییر کرد.

 

 

کسانی که INTP هستند افراد غیر متعارفی هستند که با ویژگی های شخصیتی درون گرا، شهودی، تفکر و آینده نگری تعریف می شوند. آنها "معمولی" بودن را دوست ندارند و به مبتکر بودن خود افتخار می کنند.

افراد با تیپ شخصیتیINTP، کاملاً عقلانی هستند که خلاقیت و هوش را با یکدیگر ترکیب می کنند، بنابراین جای تعجب نیست که برخی از معروف ترین INTP ها فیلسوف و دانشمند باشند. ذهن آنها وقتی با خوش بینی و عقلانیت در زندگی حرکت می کند، دائماً با ایده های زیادی سرگرم می شود. از دیگر ویژگی های افراد با این تیپ شخصیتی، می توان به کنجکاو و روشنفکر بودن اشاره کرد. بحث در مورد موضوعات انتزاعی چیزی است که می تواند برای افرادی مانند شوگا و جین بسیار لذت بخش باشد.منطق گرا) هستند و جین و شوگا دو نفر از آنها هستند. شوگا مانند RM در ابتدا INFP بود، اما نتایج اوایل سال جاری تغییر کرد.

شخصیت J-Hope : تیپ (ESFJ)

تیپ شخصیت جی هوپ، ESFJ (سفیر) است و توسط صفات برونگرا، مشاهده گر، احساس و قضاوت تعریف می شود. ESFJ ها بی نهایت مشوق هستند. آنها با انرژی مثبتی که ساطع می کنند، با خوشحالی از آن برای روحیه و دلداری دادن افراد اطراف استفاده می کنند. تمرکز اصلی افرادی مانند جی هوپ،‌ بر زمان حال است. از اصلی ترین ویژگی های افراد با این تیپ شخصیتی، اجتماعی و خونگرمی است. آنها از کار کردن با گروه و به اتمام رساندن وظایف همراه با گروه بسیار لذت می برند.

 

 

افراد ESFJ الگوهای بسیار خوبی هستند، که از هر قدرت و نفوذی برای تاثیرگذاری مثبت استفاده می کنند. آنها به اقتدار احترام می گذارند، قوانین را رعایت می کنند و در برقراری هماهنگی برتری دارند. آنها همچنین عاشق برنامه ریزی فعالیت های اجتماعی هستند!

شخصیت Jimin : تیپ (ENFJ)

جیمین یک شخصیت پیشرو است (ENFJ): برونگرا، شهودی، احساسی و قضاوتی. ENFJ ها به همان اندازه که پراراده هستند، خونگرم و دوست داشتنی هستند و به داشتن کاریزما معروف هستند.

 

 

افراد با این تیپ شخصیتی، رهبرانی پرشور و با اعتماد به نفس و از احساسات خود بسیار آگاه هستند. افراد با تیپ شخصیتی ENFJ، تنها 2% از جمعیت را تشکیل می دهند. این افراد همیشه مشتاق استفاده از راهنمایی های دیگران هستند تا بتوانند به این وسیله، نسخه ی بهتری از خود را به نمایش بگذارند. اصالت، نوع دوستی، وفاداری، صمیمیت و مهرورزی همه از ویژگی های افراد ENFJ هستند. افرادی مانند جیمین بیشتر در ارتباط با دیگران، سعی می کنند تا نقاط مثبتشان را ببیند. به همین دلیل هم بسیار فهیم و همدل با دیگران هستند.

شخصیت Jungkook : تیپ (ISFP)

از اکتبر سال 2020، جونگکوک دیگر یک فرد با تیپ شخصیتی INFP نیست، او یک ISFP (ماجراجو) است! این به آن معناست که INFP شاید در گذشته رایج ترین تیپ شخصیتی میان اعضای این گروه بوده است اما اکنون اینطور نیست!

 

 

معمولاشخصیت های ISFP با ویژگی های شخصیتی درونگرایی، مشاهده گر، احساسی و آینده نگر تعریف می شوند.ISFP ها، هنرمندانی خودجوش و سرزنده هستند، که دوست دارند کارهای خودشان را انجام دهند و از عقب ماندن خودداری می کنند. برای نمونه بسیاری به ورزش های افراطی و یا فعالیت های پرماجرا می پردازند. اما از آنجایی که افرادی درونگرا هستند، برای اینکه بتوانند دوباره انرژی بگیرند، نیاز به زمان دارند. افراد با تیپ شخصیتیISFP، با مردم ارتباط بسیار خوبی دارند. ارتباط آنها با دیگران،‌ در سطح هیجانی و بالایی است و از این طریق است که با دیگران مطابق و هماهنگ می شوند. جذاب، تخیلی و کنجکاو همه واژه هایی هستند کهISFP هایی مانند جونگکوک را توصیف می کنند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ 00/07/17
مـین الــنور؛

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی