Min_Eleanor

:) Welcome to my blog

Min_Eleanor

:) Welcome to my blog

Min_Eleanor

های گایز اینجا یه وبلاگ هست که از بی تی اس فعالیت میکنه ( موزیک ویدیو، دنس پرکتیس، ران و برنامه هاشون رو میزارم )پیج پینترست هم دارم و کلی ادیت میزارم و ایدیم UarmyDaechwitaEdit

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

فکت از بی تی اس

Friday, 16 Mehr 1400، 03:50 PM

 

 

جونگ کوک خیلی خوشش میاد اعضا مخصوصا جیمین رو بلند کنه!

وی: وقتی پدر شدم با بچه هام برم باغ وحش و باهم به کبوترا غذا بدیم

شوگا :اگه عوض بی تی اس نبودم میخواستم اهنگساز بشم

جیمین مین یونجی رو بیشتر از مین یونگی دوست داره 

فن : چقدر طول میکشه یک اهنگ رو کاور کنی ؟ کوکی : دو روز حداکثر روز اول متن آهنگ میخوانم، خط به خط معنی و تلفظ هاشو خوب چک میکنم این روشیه که اهنگ کاور میکنم 

-چه وقتایی تهیونگ خوشحاله ؟؟! جیمین: وقتی ،وقتشو با من میگذرونه

فن: از چه عطری استفاده میکنی ؟ جانگ کوک:با اینکه من رو عطر حساسم ولی من فقط از هدیه های که از ارمی ها میگیرم رواستفاده میکنم عطر هایی که از فن ها میگیرم واقعا بوی خوبی دارن اونا دقیقا استایل منن

کوکی: هر روز با وی یه روز مخصوص و تکرار نشدنی هستش 

جیمین فکر میکنه جذاب تر میشه وقتی مستقیما به دوربین خیره میشه

وقتی از اعضا پرسیدن کی زیر دوش اواز می خوان همه گفتن RM RM: کی اهنگ نمی خوان مجری : حالا چی می خوانی ؟ جیمین: اهنگ های گوش خراش

جین دوست داره که مادرش تو تلویزیون نگاش کنه 

نامجون به هوپی میگه اگه من آتیش باشم اون اب 

 

موافقین ۲ مخالفین ۱ 00/07/16
مـین الــنور؛

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی